Hippie Heaven

Helgen i Cronulla tog ut sin ratt och Sydney kandes kvavande pa alla tankbara vis sa hastigt och lustigt bestamde jag mig for att bergsluft nog ar vad jag behover och satte mig pa ett tag till en liten hala i Blue Mountains, ett par timmar med tag fran Sydney.

Kom sent nog for att endast och endast ett stalle fortfarande skulle halla oppet sa jag kunde ata (20.30). Dar Byron Bay hade en hel del av jag-har-rokt-sa-mycket-gras-sen-62-att-jag-faktiskt-inte-riktigt-vet-vad-jag-heter-langre-dude-hippies verkar Katoomba vara naste for jag-har-sa-manga-fruar-jag-vill och karlek!-kann-karleken-overallt-hippisar. Jag har aldrig sett sa manga skagg, flator och indiankjolar i hela mitt liv. Pa ett 50kvm stort caf'e.

Blev illamaende av rokelsen och flydde ganska kvickt efter min macka. Nu ska jag lagga mig klockan 10, vakna och promenera tre mil i uppforsbacke och knappa kort pa varenda liten sten jag ser pa vagen imorgon, det ar sant man gor i berg val?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0