Curly på Småsurargatan.

Jaha, tre frågor kändes viktiga på läkarbesöket.

Får jag jobba?
Får jag rida?
När får jag bli av med stålmonstret?

Ja jag får börja jobba. Det är bra. Ledighet som inte är semester när man inte är dödsjuk är de facto dödstrist.

Nej. Det får jag inte. På tre månader. Fan. Minst fan. Mycket mer än fan. Måste förtränga lite, så mycket fan.

7 juni. (fuckfuckfuck) Men kanske nån timme om dagen om jag sträcker på mig (tjoho!)...om sex veckor..(fuck) men absolut icke, nein, not när jag sover. (fuckfuckfuck).

1 av tre. Vinner man inte många bingovinster på.

Läkaren pratade förnuftigt. Jag svarade förnuftigt men inne i mig lät det såhär..


Kommentarer
Postat av: M.

Jag kan inte riktigt bestämma mig.
Är du den rappa eller sengångaren.

I vanliga fall skulle jag rösta på den med speed men med tanke på korsett och invalidstatus får det nog bli miss slow istället.

2008-04-18 @ 23:04:58
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Curly

Båda. Helt en fråga om energi och status för ögonblicket. Är ganska snabb i korsetten nu, redo för pro?

2008-04-19 @ 14:25:01
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0