Hallå..å..å..å..

Äh.
Har ett minne av en vansinnig liten tändsticksask med ett Ernst-citat. "I ett rum där en katt sover finns det inget för en inredare att göra". Idioti. Katter sover vartsomhelst bara dom får ligga något. Lägg ett A4 papper på golvet i ett i övrigt tomt rum och katten kommer ligga där och snarka. Eller nä, C the fatcat kommer snarka. Andra katter sover bara.

Kom hem igår till en förbannat tom lägenhet. Inga katter. Inget alls. Värdelöst. Ernst har fel, såklart, men dock en dimmig poäng. Mitt hem är inget hem utan C the fatcat och Lilla C. Fast faktum är att mitt hem inte är mitt hem mer än några dagar till. Sen ska jag inleda en karriär som baglady, nån som har en kundvagn till övers?

Kommentarer
Postat av: Benny Bling Bling

Du borde ringa Flumberg för vägledning. Han är expert på att leva i en bag. Eller snarare i en blå IKEA kasse.



Han är dock en nybörjare i förhållande till en annan kompis, vi kan kalla honom Sankan. Han bodde på olika soffor och golv under 2 år. Vid sin sida hade han endast en kasse kläder.



Så för en mer djupgående analys av din framtid. Snacka med Sankan!

2008-08-27 @ 10:41:06
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Greml

Ah.. den tiden med luffar-Sandgren utan hem.. Har du fortfarande inte fått tag på något? Ska du bo i källaren på oscar?

2008-08-27 @ 11:32:26
URL: http://gremlins.blogg.se/
Postat av: curlan

BBB: Det lutar åt minst tre ikea-kassar...det kommer bli tungt det här ;)



Gremolata: Nix, där spenderar jag nog med tid redan..har hyrt in mig på en soffa tillsvidare :)

2008-08-27 @ 17:39:56
Postat av: Frk Richter

Apropå Ernst, jag har en jag med, som säger: Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen.

Haha!

2008-08-28 @ 11:03:23
URL: http://yanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frk Richter; Haha, lite psykosvrning på det... ;)

2008-09-01 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0