Reality bites.

Alltså, jag förstår om ni inte tror mig nu.
Hell, jag önskar verkligen att jag skämtade.

Men ikväll när jag tyckte att jag förtjänade att bedöva mig med soffhäng så bara *poff* dog tv:n.
Bara så.
*poff*
Den hamnade liksom i något slags orubbligt stand by-läge.
Elektronik-koma.
*poff*

Egentligen är det väl inte så märkligt, den har många år och flyttar på nacken och antagligen är väl enda skälet till att den fortfarande fungerar den tre år långa vilan ex-sambon gav den med hänvisningen att den har så långsam text-tv att den inte ens förtjänade en plats i gästrummet.

Men ändå. Den hade väl kunnat varna lite. Inte bara *poff*

(rätt mysigt ändå, tända lite ljus och fejka strömavbrott. Datorn och radion stör dock intrycket något.)

Kommentarer
Postat av: B.

Du är i ensamt majestät den mest otursdrabbade personen som någonsin vandrat på denna jord.

2008-06-18 @ 09:04:12
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Curly

Haha, nä det är väl mest i-landsproblem men det börjar ju onekligen bli lite löjligt alltihop..

2008-06-19 @ 10:17:54
URL: http://trilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0