Sundsvall har blivit kallt.

Inte på något känslomässigt Orup-dravel-vis.
På riktigt.

Jag vill minnas att en av dom sista sakerna jag företog mig innan jag lämnade staden var att sitta på kollega A:s altan i shorts och bikini och äta nybakta kanelbullar. Clark var givetvis med. En helt oemotståndelig kombination, trepunktsstöd från landstinget och klarblå bikinitopp anpassad för lökar långt större än mina. Hett värre.

Anyway, nu sitter jag här invirad i en filt ovanpå kläderna och funderar på om jag kan incinjera hett the direkt i blodet. Precis så kallt är det. Sänder mitt fyra dagar yngre jag onda tankar för att hon slog av elementen i ett anfall av sommarkänsla.

Fan ta dig.
Du borde sitta här och frysa.
Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0