Amensådåså.

Jag är klar nu. Om man bortser från att jag inte har packat någonting så skulle väl flyget kunna få gå imorgon. Färdigjobbat, pass och biljetter är där dom ska och hotell i Hong Kong är bokat. Jag insåg att jag inte är gjord för ettåetthalvt dygns flygande endast avbrutet av mellanlandningar så det fick bli två nätter i HK. Har aldrig varit där så då kan jag ju bocka av det på listan. Och köpa en kamera. Och titta på saker, vilka vet jag inte men det ska tydligen finnas mycket att titta på. Bra så.

Lyckades missa två bekantingar som också ska till HK med bara några dagar. Men å andra sidan så ger en snabb koll på svartbloggarens texter dom senaste dagarna en känsla av att det hade kunnat sluta olyckligt att mötas i HK med hela vinterns reskassa i plånboken och på lite nervöst resfebrigt humör. Säkert roligt, men farligt. Vilket kanske är själva definitionen på roligt, vad vet jag?

Men jag får hålla mig några dagar, på lördag åker jag till fina Mia och på måndag vidare till HK.



Kommentarer
Postat av: P

De där två verkar livsfarliga rentav så det kan nog vara bra att du missar dem haha.. Jag tror nog att du kan ha minst lika roligt utan oräkneligt många drinkar och gjädjeflickor som sitter fastklistrade vid varje arm. Din kropp lär definitivt tacka dig iaf:)



Hoppas du får en fantastisk resa! Jag hoppas dessutom att vi ibland får ta del av den här också:)



Ta hand om dig.

2008-10-02 @ 19:46:32
URL: http://blogg.passagen.se/focape
Postat av: Mimmi

Åtminstone glädjeflickorna ska jag nog klara mig utan ;)



Och tack och tack, jag ska nog kunna skriva lite, borde finnas internet någonstans i australien med ;)

2008-10-05 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0