Ge mig styrka..

Var och tittade på skrotforden igår, tömde den på prylar och lämnade nyckeln. Åkte till vägverket och ställde av den.

En detalj återstår, ringa demonteringen och be dom hämta den för skrotning.
Frågade vart jag ska ringa.
Svartviks bildemontering.

Men herregud.

Senaste halvåret har jag ringt dom jag vet inte hur många gånger och i tur och ordning beställt nya kofångare, baklyktor, framlyktor och backspegel. Jag har varit där med bullar när dom jobbat över för att jag ska slippa få körförbud och jag kan kort och gott säga mitt namn för att få höra killen på andra sidan telefonlinjen börja fnissa.

Chanserna att jag tar mig ur det här samtalet med någon slags värdighet i behåll är inte överhängande.

Sänder dock en tacksam tanke till P som tyckte vi kunde vänta med att montera dit kofångarna tills dess att snön smält. Någon som behöver nya kofångare passande en Ford Mondeo-96?

Kommentarer
Postat av: JJ

ja för fan. Man vet ju aldrig när man behöver ett par kofångare. Går de att montera på en cykel? kanske om man slår lite på dom..

2008-04-16 @ 14:49:52
Postat av: Curly

Men en på varje sida bara så är cykeln och dina knän skyddade vid eventuella sidokollisioner från andra cyklar? Risken för just cykelkollisioner måste ju vara överhängande där i uppsala...nice price mista, just for you, haha :)

2008-04-16 @ 19:39:25
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0