Huset som Gud, Jesus och alla lärjungarna..

..glömde fortsätter hemsöka mig. Kan inte låta bli att titta på bilderna igen. Frågorna hopar sig.

Vem bor så? Varför? Hur sover man i ett rum med "Den sista nattvarden" ovanför huvudet samtidigt som man ser sig själv i spegeltaket? Vad gör tomtarna vid poolen? Är dom så små för att poolen ska se större ut? Hur mår mäklaren? Får han vård? Vad är grejen med tyget som får vara både gardiner i flera rum, sängöverkast och palldynor? Vad gör kristallkronan i garaget? Hur många års olycka skulle en oförsiktigt rörelse kunna orsaka där inne? Varför börjar man plötsligt köpa utemöbler från rusta efter att ha importerat en galen thai för att sköta inredningen? Vem bor i husvagnen utan hjul på, den asfalterade, tomten? Spegelputsaren? Vad kostar spektaklet?

Det lämnar mig ingen ro.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Snälla Mimmi. Kontakta INSIDER. Ärligt. Eller typ 100 höjdare. Ja det är nog bättre.
Jag ser detta som något som ALLA borde se. Worste taste ever!

2008-04-30 @ 09:53:22
Postat av: Frk Richter

Alltså, herregud. Så många pastellfärger på ett och samma ställe får vem som helst att hellre vilja bo på gatan!

2008-04-30 @ 20:44:59
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Gremlan

Det tog slut på spegelglas i askims-området efter detta inferno. Det enda som såg bra ut var det förälskade tomteparet i sten/brons i trädgården.

2008-05-01 @ 20:57:07
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Curly

O; Du borde gå på visning, du bor ju nära. Spela rik och blind bara!

Frk Richter; Helt vansinnigt, verkligen.

Gremolina: Jag kan inte släppa tvångstanken på hur mycket otur jag skulle dra på mig efter en kvart därinne. Så många speglar, så lite tid.

2008-05-01 @ 22:29:59
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0