Is the båtten nådd nu?

Den delen av Clark som vilar över mina osmäckra höfter är ju rörlig i något slags gångjärn för att jag överhuvudtaget ska kunna röra mig. Den deler har varit lite trög några dagar nu. Faktum är att det kom klagomål på att jag gnisslade redan i måndags.

Nu på morgonen satt den fast. Men efterssom jag är så förbaskat praktisk så tog jag tag i problemet och smorde Clark med barnolja och sög upp överflödet med tops. Det var det eller olivolja. Smörjolja är inget jag har på lager och att trava iväg till den närbeliggande cykelverkstaden för att smörja korsetten är verkligen inget jag tänker göra innan jag uppnått en ålder av åttio. Minst.

Illa nog att gå till jobbet som Forrest Gump, jag vägrar gnissla.

Kommentarer
Postat av: B.

Hade jag inte haft matlåda hade jag beträdit din arbetsplats på lunchen och skanderat FORREST FORREST FORREST!

2008-04-23 @ 11:01:26
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Curly

B; Det hade mest varit roligt för att jag inte är där, vill du retas får du göra det kvällstid. Förslagsvis med ett glas Hyland i näven.

2008-04-23 @ 13:02:16
URL: http://trilska.blogg.se
Postat av: Anonym

Squeek squeek squeek - vem är det jag hör? Hahahahahahahahahahahahahaha!

2008-04-23 @ 20:17:47
Postat av: JJ

Ta det lugnt curly..

Det kommer ordna sej
det gör det alltid
jo det löser sej
så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om
fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån
det ordnar sig...

//Skivklubben :)

2008-04-24 @ 00:04:51
Postat av: Curly

JJ; Ja visst är det märkligt att det alltid gör det, på något vis. /CCC ;)

2008-04-25 @ 11:32:09
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0