It´s the end of an era...

Jag betalade precis räkningar och med det även dom obligatoriska parkeringsböterna. Insåg att det är slut nu och att minst en lapplisa förmodligen kommer tvingas ner på halvtid på grund av vägverkets förlorade inkomster när jag nu slutat parkera.

Sorry Lappis.

I övrigt roas jag av radionyheten att Jämtlands moderater ska skicka sin ledning på mingelkurs. Dom står tydligen och hänger i hörnen på riksmötena. Svara "shjo" på allt tills dom nått en lämplig promillehalt för knivslagsmål och...mingel? (ok, hälften av det där hittade jag på. Men mingelkursen är på riktigt. Säkert knivarna också. Kanske) Moderata surjämtar på mingelkurs? Jag tycker det är roligt.

Kommentarer
Postat av: W.

Jämtlänningar är fan inte kloka på en fläck.

2008-04-22 @ 14:44:32
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Fan vad skönt att man betalar skatt för viktiga saker.

2008-04-23 @ 08:55:25
Postat av: Curly

Haha, jag vet egentligen inte så mycket om saken, tycker mest det är roligt att fantisera om jämtländska äldre män i kostym som är blyga tills dom blir fulla och slåss med knivar. Säger helt säkert mer om mig än om dom.

2008-04-23 @ 08:56:36
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0