Ja vad ska jag säga?

Det blev utdraget. Det fnissades. Det var förödmjukande. Jag blev, självklart, igenkänd trots bristen på presentation och tafflig försök till djup basröst. Jag behövde inte lämna mitt nummer. Dom "hade det i datorn".

Den 13 september 2005 var dagen jag tog körkort. Det var även dagen då en helt ny typ av pinsamma problem blev en vardaglig del av mitt liv. Kom ihåg den dagen, det är en dag till för att sörja, tända ljus och klä sig i svart.

I övrigt;
Tradera är farligt för människor med mycket tid och inga pengar.
Det tar ca en timme att platta ut mitt hår med plattång exklusive förberedande åtgärder såsom tvättning och borstning.
Det är förvånansvärt långt.
Det är vår ute.
Kaffe på stan it is.

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Det ligger så mycket mer bakom det där samtalet, jag tycker du undanhåller nåt. Detaljer tack - var hans asgarv högt eller lågt osv...

2008-04-17 @ 17:14:09
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Curly

Han var osäker först, höll på att gå på basröst-finten. Efter uppgiven bilmodell kom det. "Men är det inte du so.."
Orkade inte höra och avbröt.
"Jomenvisstförstårdu, nu är det inte mycket kvar". Väldigt krystat skratt.

Nöjd nu? Elaka lilla människa... ;D

2008-04-17 @ 17:43:25
URL: http://trilska.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Jag visste det - njuter här på landet i hornen.

2008-04-17 @ 18:39:51
URL: http://mestommig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0