Jag är så jävla snygg.

Landstinget borde poppa till sig lite. Sexa upp det, make it attractive.

Korsett.
Smaka lite på det.
Man tänker lite Dita von Teese, lite pinup-girl.
Nåt sånt.

Glöm det.

Den här metallgrunkan har fått mig att tacka mina småbystade förfäder (läs mamma)efterssom den envisas med att pressa mina a-kupor nedåt. Samma förfäder är dock lite svankryggiga och putmagade(guess who?). Korsetten har därför en push-up  precis i troskantsnivå som liksom framträder allt det putiga. På det stora hela ohyggligt osexigt. Jag firar med att ta på mig mina superman-trosor för att matcha, blå med klassiskt emblem, en storlek för stora. Nån som vill ligga?

Very landsting.
Funktion OCH form, anyone?

(Jajaja, det kunde varit värre, blablabla, jag vet. Jag försöker liva upp min tillvaro här. Med superman-trosor, ni fattar ju själva) 

Kommentarer
Postat av: JJ

Superman-trosor! Är det märke och allt på dom? Eller är dom bara super-"stor-trosor"? Min illusion om att tjejer ligger ensamma hemma och myser med glass i sexiga lingeries från victorias secret har sedan länge grusats av "mys-trosorna", aka gråa stortrosan. Superman-trosan har jag aldrig hört talas om, är det en snobbigare stortrosa?

2008-04-10 @ 20:51:20
Postat av: Tågmamman

jag har nättrosor från förlossningen - låna?

2008-04-10 @ 20:57:04
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Curly

JJ; Dom är helt sjukt glamourösa, jag försöker slicka glass från min egen navel men korsetten är i vägen...illa..

Tågis; Yes! Glamm-nivån kan inte sjunka lägre här, är dom stora? Kan jag dra dom över huvudet? Frågorna hopar sig...

2008-04-10 @ 22:32:07
URL: http://trilska.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Om man drar i dem kan de täcka hela ladan - de har oändliga resurser och gröna trendiga sömmar (eller så kanske det är torkat lim som håller ihop dem).

2008-04-11 @ 09:06:51
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Curly

Tågmamman; det låter ju helt fantastiskt :D

2008-04-11 @ 12:20:35
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0