Jaha..

...och där vaknade pk-samvetet, det tog tydligen sovmorgon men vaknade till när resten av mig började ha åsikter klockan 10 en söndagsmorgon, bara en sån sak.

Anyway, normalt sett är jag så snabb att inte försvara, men på något plan förstå, missbruk.
Det är ju en sjukdom-grejen liksom.

Det här är väl egentligen bara en logisk följd av alla andra missbruk. I´m telling you people, det är bara en tidsfråga (och här ringer en liten klocka, det har redan hänt, eller?) innan kvällspressen kommer med varningsartiklar och "Testa dig själv-missbrukar du bloggandet?"-test. Precis som det varje sommar ofelbart kommer dyka upp test i stil med "Är du semester-alkoholist?".

Är jag i riskzonen?
Kommer ni hitta mig här, halvt uppäten av katterna med en hand på tangentbordet och den andra mot hjärtat?

Nej, pk-samvetet får ursäkta, jag tycker fortfarande det är korkat.

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Korkat, sa Bill. Korkat, sa Bull.

2008-04-13 @ 19:59:04
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Hörru invalido - ska inte du bara ligga hemma och skriva inlägg eller ger det oxå andnigsuppehåll? I am Booooored. Ge mig en bild på korsetten så jag vet om jag kan låna den till bröllopet.

2008-04-14 @ 10:29:51
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Curly

Tågmamma; Alltså, när ordet korsett kom på tal på sjukan blev jag ändå inte så förskräckt, mer "amen ok då, den följer ju kroppen liksom". Forget about that, tänk Forrest Gump:s benkonstruktioner, fast på överkroppen. Men allt för dig, vill du låna är den all yours. (Den är nog bra att bli full i, att sjunka ihop till en ostkrok är fysiskt omöjligt, nackdelen är att om du trillar omkull, på rygg, kan det bli lite sköldpaddeeffekt ;) )

2008-04-14 @ 10:34:32
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0