Le Weekend at work.

-En vodka-red bull tack.
-Vi har inte red bull, men burn?
-Ok, ge mig två öl istället.
Eftersom det är nästan samma sak?

-En flaska mintuu tack.
-Ok, hur många glas?
-Ett.
Elitseriehockeyspelare, verkar inte riktigt ha kommit över förlusten mot HV71 än.

-Ska vi hångla?
-Nej.
-Men snälla rå, lite?
På väg att bli rikskänd?

Jobb hela helgen, frivilligt igår. Tror jag ska belöna mig själv med Benicio del Toro och "Things we lost in the fire" på bio, känns lagomt upplyftande när dimman försöker pressa ner mig i stövelskaften.

(Och precis när jag skrev det singlade det ner några snöflingor utanför fönstret. Inte ok. Sol, nu tack.)


Kommentarer
Postat av: JJ

du kommer gilla den. såg den igår..magisk och tragisk.

2008-04-07 @ 00:23:48
Postat av: torgnysdotter

"- Du e schå jävla fiiiin, kom hem till mig efter jobbet. Här har du nycklarna. Jag bor på...
- Tack, men nejtack.
- Jävla hora!"

2008-04-07 @ 08:16:39
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Curly

JJ; Är säker på att jag kommer göra det. Men efterssom filmstaden här har bestämt sig för att inte visa den så får det bli i framtiden. Surt.

Torgnysdotter; Haha, visst är dom underbara? Men han i helgen var snäll, bara hångelsugen. Den lite charmiga, fulla varianten istället för den totalt ocharmiga, fulla varianten.

2008-04-07 @ 11:18:47
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0