En skruv? Nån som bjuder en skruv?

Det är något fel på mig. På riktigt. Jag tycks konstant befinna mig på fel plats vid alla möjliga felande tidpunkter med min oslagbara timing i bagaget. Som tappas bort titt som tätt.

Just nu saknar jag även;
En katt. Kom hem. Nu. Mamma får ont i hjärtat.
Vetskap om huruvida jag har lyckats göra mig själv tillfälligt arbetslös och bostadslös. Eller inte. Vilket som så skulle jag vilja veta. För ordningens skull.
Förstånd.
Sunt förnuft.
Sinnesro.
Ordning och reda.

Hittelön utlovas för återfinnandet av någon av ovanstående saker. Om jag hittar plånboken det vill säga.


Kommentarer
Postat av: P

Jag sitter här med en hel verktygslåda bredvid mig. Vad önskas kära du? Jag har åtminstone en skruv av varje stort. Förmodligen endast EN när jag tänker efter..



Så har katten dykt upp?

2008-08-06 @ 12:09:51
URL: http://blogg.passagen.se/focape
Postat av: Curly

Jo hon dök upp gussjelov :)

2008-08-06 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0