Insikt

Min mamma har adressen till den här bloggen. Huruvida hon läser eller inte är nog mest upp till min lillebror efterssom jag betvivlar hennes förmåga att a) få på datorn. b) komma ihåg adressen.

Meniallafall.

1. Självklart spelade jag ingen klädpoker med Dregen. Sextonåringar har inte i källarlokaler med sluskiga hårdrockare att göra. Jag var hemma och sov, punkt.

2. Varje gång jag hör "where is the love" så tänker jag på dig. Och kärlek. Som är hos dig. Punkt.


3. Det var bara lite. Och gjorde inte ont. Den gången. Puss.


4. Jag älskar att prata i telefon. Med dig. När jag säger att jag är upptagen så är jag det. Jätteupptagen. Punkt.


5. Nänä. No child of yours skulle hålla på så. Icke.


6. Gör jag visst det. Och borstar det också. Varje dag. Puss.

Nu blir det Winnerbäck och Miss Li med bästaste C. Och några till men dom ser jag ju mest varenda dag. Bra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0