Tveksamma prestationer

-nollåtta tycks vara sjukhusbesökens år. Idag har jag varit på sjukhuset inte mindre än tre gånger för diverse cellprov, hålskärning och senare ett återbesök för taskig ihoptejpning av hål.

Ikväll när jag klev in på primärjouren/akuten så möts jag av precis samma manlige sjuksköterska som har sett mig rasa in 4 gånger på akuten i år. Prickig. På bår. Ihopvikt och tiggandes smärtstillande piller. Blödandes ur hål i armen.

-Nämenvafan, du måste sluta med det här nu.

Kära sjuksköterska -Jag lovar. Att försöka. Allt. Jag. Kan.


Kommentarer
Postat av: Gurk

Efter vissa efterforskningar har det visat sig att du hade rätt. Det hade jag aldrig kunnat gissa dock. Internet är ett paradis för den ljusskygge. :)

2008-08-08 @ 00:46:35
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Curly

Klart jag hade :) Eller inte kanske när jag tänker efter lite..

2008-08-09 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0