Damaged gods

Precis allt ar inte socker och honung har.
Jag har nog sallan varit sa trott som efter tre natters jobb pa LaLaLand for att sen komma hem till mina 7 snarkande rumskompisar som envisas med att vakna 9 pa morgonen och fora ovasen. Jag haltar just nu runt med ett jack i foten efter en forflugen glasbit igar, en larkaka efter att surfbradan attackerade mig i forrgar och ska jag doma av antalet knottbett jag har sa lider jag formodligen av blodbrist.

For en liten stund i morse, nar jag var beredd att skrika rakt ut at mina oskyldiga rumskompisar, nar foten bultade som varst, nar jag insag att jag inte kunde ligga i min favoritsovstallning for laret och knottbetten var valdigt nara att putta mig over kanten till en gratattack sa langtade jag hem. Hem till min sang, min dusch och till lakan som inte ar tackta av sand. Ett badrum dar jag inte blir overraskad av kackerlackor och den enda som vacker mig pa morgonen ar C the fatcat. En Tv och ett hem som inte far stromavbrott 9 ganger i veckan.

Nu, nagra timmar och ett par sekunder staendes pa samma brada som ar skyldig till larkakan senare har det hela visserligen gatt over men helt oformogen till hemlangtan ar jag tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0