Gisslandrama

Efterssom jag av fodsel och ohejdad vana var precis lika osynkad som jag alltid ar sa missade jag Bror i Sydney med nagra dagar. Han kastade nyckeln till lagenheten pa posten for att jag skulle fa den och missade sedan sitt flyg till Nya Zeeland. Det enda uppenbara slakttecknet pa lange mellan min revisor-bror och mig ar val en antydan till tidsoptimism.

Hursomhelst sa fick han tag i ett nytt flyg medans Australiensiska postverket haller mig gisslan i Byron.
Tre arbetsdagar senare sa har jag inte skymtat nagon nyckel.

Men vi haller tummarna for imorgon.
Om jag bara far en nyckel sa bar det av tillbaka till Sydney imorgon kvall.

Kommentarer
Postat av: Benny

Postgången i Australien får en att tänka på häst och vagn. Skickade ett brev från Brisbane med slutdestination Adelaide. 6 dagar. SEX!

2008-12-17 @ 19:25:18
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Mimmi

BBB: ja, katastrof...normalt sett positiva uttryck som "laid back" far en helt ny innerbord..manana manana ar inget man vill hora fran posten..men nu ar jag i alla fall i Sydney :)

2008-12-17 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0