Kris

Jag ar normalt sett inte sa skraj for kryp men har vet man liksom inte om krypet ar dodligt eller bara lite ackligt sa nar nagot som sag ut som en harkrank (skrank?) pa steroider spindlade sig over vaggen sa var det med stekspade, diskhandskar och nan meter hushallspapper jag gick till attack. Jag tog till och med pa mig skor.

Vi tittade pa varandra en stund. Jag vet inte vad steroidskranken tankte pa men jag funderade pa om steroidkrankar kan hoppa och att om jag blir biten och den ar giftig sa kommer jag fa ligga har och do tills imorgon nar bror kommer hem. Dramatiskt varre. Forsta slaget missade och viftade ner kranken pa golvet, jag skrek ett passande tjejskrik och tackade mig sjalv for skorna men insag att den nog skulle lamna en otrevlig flack pa mattan efter sig om jag stampade pa den. Drog ut nagon meter papper och tackte den med, mattan fastnade visst i dom sma krankfotterna och den var valsignat langsam. Med diskhandskarna vagade jag mig pa att ta upp pappret, knovla ihop det och spola ner hogen i toan.

Det har var en timme sen och trots att jag har varit inne och spolat ganska manga ganger sa maste jag medge att jag inte gillar tanken pa att bli kissnodig. Jag har sett nog manga skrackfilmer for att veta att kranken som bast haller pa att tvinga sin sargade kropp upp ur roren for sin hamnd.

Bast att ga och spola nagra ganger till.

Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

mitt djupaste deltagande, curly! Den där typen av toalettskräck är förödande. Den kan vara i månader och år. Livstid för vissa vet jag.

Den enda riktigt praktiska nyttan med män jag har kommit på är att de ska ta bort kryp. Om de inte är långa, som min, då kan de även användas till att nå saker.

2008-12-29 @ 10:10:22
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: mimmi

haha, paminn mig att beratta historien om trasten, katten, toaletten och nyttan av man nasta gang vi ses!

2009-01-02 @ 05:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0