Nar dom dova kissar

Ljudmassigt tycks Australien vara laglost land vilket gor att jag, och hela ovriga personalen, jobbar med oronproppar. Jag orkar inte ens papeka intelligensnivan pa att en hel personalstyrka och halften av gasterna tvingas ha oronproppar nar det finns en val fungerande volymknapp pa ljudanlaggningen, kanns inte riktigt som min business om an min horsel.
Det fiffiga med dom ar att jag bara kan lamna dom i nar jag kilar hem efter jobbet vilket gor att jag kan utoka min somn pa tre timmar efter jobb till atminstone fem eller sex timmar nar alla fullkomligt har ledsnat pa att ta hansyn till nattarberterskan.

Men tidigt imorse vaknade jag kissnodig, gjorde en san dar klassisk somngangar-gang till toan och satte mig. Och dar satt jag. Ganska lange. Nagonstans i min nastan-vaken-varld sa vantade jag pa ljudet av att jag hade kissat klart.

Skulle tro att det borjar bli dags att fa lite somn.

Kommentarer
Postat av: E

Hahaha bra jobbat Mimmi,,,vänta bara tills du är i min sits,,,två ggr per natt/7 nätter i veckan måste jag göra samma sak :(

Åååå, är så avis på dig! Jag vill också vara där! Gift dig och stanna så kommer jag och hälsar på så fort jag kan!!!

2008-12-13 @ 22:52:08
Postat av: Mims

..och varre lar det bli.. haha, langtar tills jag kommer hem och far se dig tjock ;)

Kram!

2008-12-15 @ 00:55:53
Postat av: Frk Richter

Hahaha, du får lita på känslan helt enkelt;) Förresten, hur länge blir du borta? Kommer vi någonsin få se dig igen?

2008-12-15 @ 06:52:55
URL: http://yanie.blogg.se/
Postat av: Mims

haha, ska prova det nasta gang jag kissar med oronproppar i somnen ;)



Du jag vet faktiskt inte, holl pa att saga nar pengarna ar slut men det har dom varit lange..nasta ar nagon gang ;)

2008-12-16 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0