Antiklimax.

Har liksom gått och saknat att ha internet hemma. Fantiserat om att fort och lätt kunna googla fram det jag just för sekunden fililurar på, ladda ner låten jag just kom på att jag saknat och att i största allmänhet kunna kolla vad omvärlden har för sig via diverse bloggar, facebookar, mail och tidningar.

Skittrist. Antiklimax. Nästan meningslöst.
Jag har haft internet hemma igen i en kvart och är redan uttråkad. Tycks ha avgiftat mig själv av bara farten. Eller så är det bara sommaren som spökar? Eller den envetna rastlösheten som jag inte lyckas bli kvitt? Tror faktiskt att jag återgår till verkligheten en stund till och målar ännu en vägg istället. Jag kan ju alltid kolla på när den torkar efteråt.

Kommentarer
Postat av: B.

Förstår precis vad du menar. Rastlöshet kombinerat med tristess gör att det mesta med internet suger just nu.



Igår när jag låg hemma i lägenheten var det nära att jag blev galen, på riktigt. Jag skulle nog behöva en hall att renovera för att sysselsätta mig. Kan jag låna din?

2008-07-09 @ 08:52:25
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Curly

Lätt. Vad föredrar du, grundmåla golvlister eller slipa spackel? Jag kan nog hitta något att roa mig med under tiden. Titta på till exempel.

2008-07-09 @ 16:48:13
URL: http://trilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0