Att streta emot.

Den senare delen av min lördagskväll är en smula detalj-luddig i kanterna men mitt i mitt knäckemackaätande i sängen framför en chickflick för en stund sedan fick jag en flash av mig själv förklarandes varför jag inte kan dansa foxtrot.

-För att jag försöker styra. Men jag vet inte vart man ska.

Blir lite full i skratt för med det lyckades jag i två korta, antagligen lätt sluddriga, meningar sammanfatta i stort sett allting. Kom jag på nu. Och med den lilla insikten åker jag till stallet. Och stretar lite.

Kommentarer
Postat av: B.

Något i mitt minne säger mig att jag kan ha varit i närheten när denna kommentar delades ut.

2008-06-24 @ 21:25:33
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Curly

B; Kan vara ett smärtminne från dina tår.

2008-06-25 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0