Prästens lilla kråka.

Har varit ute och slunkit lite. Varken någon riktig tid eller lust för något bloggande. Midsommarafton firades hos D i finfinaste Boboet. Som alltid mysigt och underhållande.




Klart jag inte badade, vi är i Sverige people, i juni, utan våtdräkt. Men somliga är gjorda av stål.



Clark gav upp andan på vägen mot stugan, snöre och svaga minnen från en kort och misslyckad scoutkarriär löste tillfälligt problemet.


Och till mina vänner som har trott sig se en penis på mitt huvud i ett mms, jag SA ju att det var ett känguruhuvud. Ni är snuskiga människor, allihopa.




Lika som bär?


Kommentarer
Postat av: josssssan

På något märkligt sätt så tycker jag att dina ögon framhävs på ett vackert sätt med en kuk i pannan. Jag menar man blir lite generad och ser bara ögonen...vackert. puss

2008-06-23 @ 08:13:30
URL: http://www.jossan.dinstudio.se
Postat av: Curly

Kanske ska bli min nya partyaccessoar? En kuk i pannan måste ju kunna dra blickarna bort från vilken Clark-döljande outfit som helst? Pussss!!

2008-06-23 @ 08:52:23
URL: http://trilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0