Kvinnlig logik at it´s very best..

..eller kanske snarare min logik, alla tjejer är inte såhär korkade.

Har gått och sneglat på dom här hela vintern men snålat ihop, Hugo har ju som sagt grävt djupa hål i mitt konto och skor som varken går att jobba i eller som lämpar sig för krogliv har fått se sig slagna av havre och sånt.

(Hugo igen, jag måste komma på nya skäl till att vara pank jämt. Droger? Betalporrmissbruk? Barn?)

Men nu, när vintern är nästan slut, var dom ju så gott som gratis.
Jag hade blivit rånad om jag INTE köpte dom.
Att dom bara fanns kvar i strl 35 och följdaktligen är en storlek för små är mest bagateller.
Kvinnor i Kina har levt med krökta tår i alla tider.

image3

Och det har ju snöat hela natten, det här måste ju vara ok?

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Nu spelar vi i samma lag. Mycket bra sida, jag ska lägga upp bild på mina snowjogs också när den där förbannade kameran dyker upp. Och på mina trasiga vita converse. spookey, det enda som skiljer skomässigt är att dina gummi är rosa.

2008-03-18 @ 17:07:23
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Lucy

ahahha...gud vad spooky, jag har EXAKT likadana! Fast typ fem nummer större.

Postat av: Curly

Gremlins; Rosa gummis is the shit, du borde joina.

Lucy; Jag är faktiskt inte så förvånad ;) Och jag hade tjänat på att ha mina åtminstone en storlek större men vad gör man inte..

2008-03-18 @ 23:17:33
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0