The Queen of okonsekvens.

Jag började ju med att skriva att obekväma skor icke göre sig besvär.
Sen köpte jag nya, för små, skor.

Sen skrev jag att jag utan större betänkligheter tog bilen till jobbet. Det var sant.
Just då.
Nu däremot har droppen runnit över i parkeringsböter-bägaren och det får vara slut med det. Idag fick jag två. Fast jag hade betalat. Hann inte riktigt med bara.
Jag har mer böter än medelinkomsten hos en pakistansk ex-läkare har som taxichaufför. När han var läkare. I Pakistan alltså.
Eller nåt.

Anyway, vad jag än skriver så tro inte på det, jag kommer ändra mig eller göra tvärt emot inom kort.
Jag är inte att lita på.
Bara så ni vet.

                                          image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0