-Hora. Då får man kramas.

Griniga gamla gubbar.
Har alltid gillat dom.
Vet inte vad det handlar om men det är förmodligen bäst att inte rota i det. Men dom är så roliga. Funderade på vilken fimscen som fastnat hos mig och kom inte på just något.

Guldfiskminne kallas det.
Jag har vid upprepade tillfällen hyrt samma film flera gånger.
"Closer" hyrde jag två gånger samma vecka till dåvarande sambons stora förtret.
Men den var bra.
Och Jude Law såg likadan ut båda gångerna.

Men sen kom jag på det. I "Den bästa sommaren" med Kjell Bergqvist finns det en scen i början av filmen. Sommarbarnen har precis anlänt. Kjell har hämtat dom och i bilen hem skrattar dom åt något och Kjell vänder sig om och säger något i stil med "passa på att skratta ni, man vet aldrig när det blir roligt nästa gång".

Hittade inte klippet men hittade ett annat. Roligast är misär-tävlingen mellan ungarna och vad ska du bli när du blir stor?-frågan ungefär två minuter in i trailern.




Tror faktiskt att jag måste gå och hyra den snart. Igen.

Kommentarer
Postat av: Jim

Ja, tänk om man kunde få vara hora. kramas för pengar, lysande!

2008-05-19 @ 17:28:43
Postat av: Curly

Jim; Jag tycker du ska prova, follow your dreams! ;)

2008-05-20 @ 09:21:06
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0