I Jönköping kan ingen höra dig skrika.

Alltså, bilen jag köpt är långt ifrån splitterny, sånt finns det verkligen inte budget för. Har därför haft överseende med ett par fel på bilen och köpt den som den är. Ett problem, att det saknades en bult som ska hålla upp avgasröret, bestämde sig bonusen för att åtgärda genast. När jag ska flytta bilen så att han kommer in under den säger det *klonk* och det lossnar.

Hmm.
Men bäst som skedde.
Hellre här än mitt ute i ingenstans.

(Jo, ingenstans, så vitt jag minns så finns det inget av intresse på vägen mellan göteborg och stockholm förutom fartkameror)

Anyway, fixat nu. Om någon timme tänker jag placera mig i lilla Gudrun och styra mot Stockholm och hålla både tummar och stortår åt att jag tar mig hela vägen fram, känt problem nr 2 på bilen planerar jag att laga hemma. Om vi kommer dit det vill säga. Om det blir tyst här några dagar så befinner jag mig med största sannolikhet, svärandes, i någon håla mitt i ingenstans och väntar på reservdelar.

Vi hörs, kanske.

Kommentarer
Postat av: P

Lever du?
:)

2008-05-14 @ 12:49:42
URL: http://blogg.passagen.se/focape
Postat av: Curly

Its alive :)

2008-05-14 @ 15:49:51
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0