Men fuck..

Jag är ledig och ska gå ut ikväll.
Maggio på stadshuset och, i teorin, en kväll utan Clark.
För nu har det gått sex veckor och jag har tillåtelse att ta av mig honom några timmar om dagen.

Jag skulle alltså, i teorin, kunna klä mig normalt och inte bara i syfte att försöka dölja en stålställning.
Men jag har separationsångest och känner på mig att det kommer göra ont och att jag kommer få fan för det imorgon. Och tvärtemot vad man skulle kunna tro när jag spenderar mina sista slantar på en utekväll istället för att prioritera låt oss säga möjligheten att kunna äta och tanka bilen nästkommande vecka så är jag inte lagd åt självplågeri.

Vojne vojne.

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Men hur gick det, berätta. Jag lever genom andra när det gäller krogen.

2008-05-25 @ 09:22:42
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0