Plusmeny med extra allt tack.

Jag vill inte jobba mindre, inte vara mindre i stallet, inte läsa mindre, inte spendera mindre tid med vänner, familj, bekanta, i sängen, lyssna på mindre musik, dricka mindre vin, med att göra ingenting. Jag vill göra mer av alltihopa så ge mig mer tid. Nu.

Tack på förhand.

Allvarligt? Hur hinner man?

I övrigt funderar jag på att ringa och lägga ett skambud på en bil på västkusten och sen försöka slå två flugor i en smäll, hälsa på la familia och plocka upp bil. Sen inser jag att det hela mest handlar om att jag gillar färgen på bilen. Ringer mamma. Hon säger att det är ett skäl så gott som något för att hälsa på henne. Desperado.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Äh, säg som det är. Det finns ingen bil. Du är sugen på huset. Det är helt okej. Du behöver inte skämmas...

2008-05-01 @ 22:38:25
Postat av: Gremlins

Vad är det för färg som lockar dig så?

2008-05-02 @ 18:34:07
Postat av: Curly

O: Busted ;)

Gremlan; En blyertsgråmetallic och en guld. Det är jag och skatorna...

2008-05-03 @ 16:53:44
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0