Sms..

..som man kanske helst inte vaknar upp till en bakfull söndag.

"Din bil står på torget som åskådningsobjekt".

När man har tittat ut genom fönstret och konstaterat att den, nya, bilen står där den ska, hemma, så tar man ju för givet att det bara är ett skämt, visst gör man?

Jamenellerhur, självklart inte. Självklart är det någon demonstration om trafiksäkerhet och den första bil dom hittat på skroten som var i ett lagom skick av demolering var min gamla ford som plötsligt har slitits ur sin grav och står på torget som avskräckande exempel.

Dont drink and drive liksom.
Vilket jag inte gjorde.

Beklagar mig lite för arbetskamraten.
-Ja men vaddå, är du förvånad?

Nej, egentligen inte.

Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

haha! du börjar ana vidden av hur länge denna historia kommer att förfölja dig va?
It´s yors to keep. 4 life.

2008-05-26 @ 10:30:59
Postat av: Curly

Verkar ju onekligen så, den dagen jag ser forden på teve så flyttar jag ;)

2008-05-27 @ 11:37:51
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0