What we got here is a failure to communicate.

Läsning till morgonkaffet.

Fnissar lite.
Jag var galen i Guns ´n Roses när jag var ganska liten, typ elva. Hade Use your illusion-skivorna och bandt-shirts, kunde alla texter men inte mycket engelska och hade fått pappa att spela över dom från cd till band så jag kunde ha dom med mig i freestylen.

Jag hade även en vild semiafro, ganska utstående öron, stora framtänder och var en av tre utländska ungar i ett litet bostadsområde norr om Sundsvall på tidigt nittiotal. Exakt hur gick det till när jag INTE blev mobbad? Jag måste ju ha varit en helt exemplarisk kandidat för klassisk skolgårdsmobbing? Och det var inte direkt Bullerbyn jag bodde i. Obegripligt.

Nu åker Use your illusion 2 ut i Gudrun.
Jag är fortfarande rätt förtjust i Guns.
Ärligt talat har inte mycket förändrats.

Semiafron, öronen och bäverbenny-tänderna hänger med dom också.
Fast jag har växt ikapp dom.
Lite.

ps. Kom på i efterhand att ni omöjligt kan veta att jag med bäverbenny-tänder syftar på Hassela sport&konferens barnverksamhets maskot BäverBenny. Ska ej blandas ihop med Benny Bling Bling vars pappa tydligen gillar att jaga bävrar. Rätt ska vara rätt. ds


Kommentarer
Postat av: Jim

jasså, nu duger inte jimpens roadie-rulle längre! typiskt. vad är you shuld be mine jämfört med en gammal amazon, just det..inte mycket!

2008-05-22 @ 13:19:49
Postat av: Benny Bling Bling

Jag funderar seriöst på att byta alias till Benny-Bäver. Anledning: Min glögg är något breddare än ett grogglas. Så särskilt bling bling i den är jag sannerligen inte. Problem skulle dock uppstå om farsan fick nys om det nya namnet. Yxorna skulle hagla runt mitt huvudet. Dessa vore dessutom svår att parera när tänderna är i vägen mest hela tiden.

2008-05-22 @ 23:02:35
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Benny Bling Bling

På tal om något annat. Prankmonkey. Läser honom sen en tid tillbaka. Han regerar.

2008-05-22 @ 23:04:13
Postat av: Curly

Jim: Jag har ju lyssnat på den en hel vecka, fast jag har nog mest lyssnat på popsicle när jag tänker efter. Not forever lämpar sig utmärkt till skrålande falsksång på väg till stallet. Vart tog dom vägen förresten? Fast jag har lyssnat på hela, flera gånger. Förklarat flera gånger varför jag går och sjunger att jag inte är en kornflake tjej (efterssom jag bara minns första meningen men får låten på hjärnan) som hänger med russin ;D

Benny; Jag är lite tveksam. Du är nog trots allt mer blingig än bävrig, tycker du inte? Och bäverframtänder behöver inte vara en nackdel, inte gluggen heller. Jag kan bita mig in i nästan alla typer av svåröppnade godispåsar och har mina framtänder att tacka för att jag överhuvudtaget kan öppna en flaska absolut vodka, har aldrig lyckats fått bort plastsigillet utan tänderna. Du kommer vara tacksam för gluggen om du någon gång bryter käken och måste äta via sugrör. Så vi behåller våra namn, och våra tänder, tycker du inte?

Och ja, han är så rolig, given morgonläsning.

2008-05-23 @ 11:21:05
URL: http://trilska.blogg.se
Postat av: Jim

Popsicle-killen kör ju solo nu, men jag har inte lyckats pricka in nån skiva med honom än..not forever är stor svensk pop! när kommer skivan?

2008-05-23 @ 17:42:37
Postat av: Curly

Jim; På grund av guldfiskminne och för stort urval är skivan försenad. Vi arbetar hårt på att leverera produkten snarast.

2008-05-24 @ 14:02:53
URL: http://trilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0