Sa javla omodernt

Borde inte mens ha evolutionerats bort for lange sen? Tillsammans med finnar pa hakan? Vem fan bryr sig om blindtarmar, det har ar viktigt.

Note to self:
Fnys aldrig mer 'men vilket trams, vadda pms, det dar ar bara sant folk hittar pa' till din mamma.
Skriv inte orationella, spydiga sms under inflytande av ovan namnda 'hittepa'.

Bada delarna kommer bara resultera i daligt samvete.

I ovrigt sa har jag agnat dagen at att trosta mig sjalv pa Paddington Markets, fem sma tavlor (pyttesma, verkligen) och ett par skor skankte viss trost. Resten tog jag hand om genom att ata min kroppsvikt i korsbar och pizza och sen titta pa Brad Pitt som gymtont i Burn after reading med en hink popcorn. Bor och flickvan var ocksa dar men nagonstans sa var det anda popcornen som spelade huvudrollen.

Goodbye p-stavar, hello verklighet.

Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

goodbye p-stavar?

Krullis, säg mig, har du åkt down under för att föröka dig? Och i så fall varför? Mysteriet tätnar.

2008-11-08 @ 16:53:05
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Japp, jag har alltid velat haft barn med en abo..abu..ab, ah, den dar som inte ar en gronsak.



Haha, nada, jag hade bara haft dom forever och vill inte ha fler hal i armen, arren tacker redan halva overarmen. Jag har hittat en annan, idiotsaker metod. Man bara later bli att ligga, vem kunde ana?

2008-11-09 @ 00:34:50
Postat av: torgnysdotter

mimsen! Du kunde fått det tipset av mig för hundra år sen! Det fungerar faktiskt sjukt bra. Och har dessutom en hel del fina sido-effekter!

2008-11-09 @ 11:50:19
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Dilan Amin

Hejhej!

Vad tycker du om min blogg?



PUSS! <33

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-09 @ 11:56:31
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Mims

TD: Jasa? Please, pleeease tell me ;)



Dilan: Jag tyckte den var glad :)

2008-11-09 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0