Jag kommer uppriktigt..

..sakna Byron, cyklisterna, engelskorna och danskarna.
Hippien har ingen sett sen i torsdags.

Men nu har cyklisterna cyklat vidare, engelskorna ar pa vag till surfers paradise, danskarna har nyktrat till och jag satter mig snart pa en buss till Brisbane dar jag nog mest tanker tvatta klader, kurera forkylning och boka ett flyg till Cairns. Om jag bara kan bli av med nastappan tankte jag passa pa att dyka lite innan jag ar helt luspank och maste borja fundera pa att borja anvanda skor och borsta haret igen.

Kamma mig och skaffa ett jobb helt enkelt.
Hemska tanke.

(och hade jag inte a) varit tekniskt efterbliven och b) packat ner kameran djupt, djupt ner i vaskan sa hade jag forsokt fa in lite foton, nu blev det hela ett for stort projekt, semesterkoma )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0