Porrsurfning vs Nervost Sammanbrott?

Datorerna pa hostelet har nagon typ av overkansligt barnfilter anslutet.

Idag kom jag inte at min mail.
Forsokte komma ihag om det ar nagot dirty dar.
Inte.
Tyvarr.


Jaja, tog mig vidare till flygbiljettbokarsidan och i samma ogonblick som jag har knappat in alla mina kortuppgifter och tryckt pa bekrafta kommer det igen.
Adult content
Pa JetStar.

Och jag vet inte om jag har fatt igenom min biljett eller inte, kommer inte at mailen. Forsoker kolla Nordea for att se om nagra pengar dragits.
Adult content.
Pa Nordea.

Tar mig muttrande till ett internetcaf'e valsignat befriat fran barnfilter bara for att upptacka att pengarna har dragits fran kontot men inget bekraftelsemail har anlant, inget flightnr eller bokningsnr med andra ord. Forsoker ringa JetStar. Natet ar overbelastat.

Om jag valde till avbestallningsskydd?
Sjalvklart inte.
But why, oh why..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0