Teenangst/vinbloggande

Idag har jag petat i mig en flaska vin pa en italiensk krog, Cicciolina. God pasta, roligt namn, mycket bra. Bror och svagerska har pratat Obama, Anna Lind och nagot annat av varde. Jag har tuggat sonder alla nagelband pa hoger hand och forsokt rakna ut vad 'inga uttunningar och forsok for guds skull inte klippa upp, allt blir baklanges och du maste tanka tvartemot' kan tankas heta pa engelska. Snart ska jag lagga mig i fosterstallning och "sova"*. Sen ska jag klippa mig.

Its a hard knock life.

Ps.  Jag tog mig till George Street, pa mandag sager vi hejda till Sydney och hej till Byron Bay. Ds.

*angestvrida mig i svettiga lakan pa en fjantigt mjuk 90' sang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0