32 grader, inte ett moln

Sa har det i stort sett varit sen i fredags, vem vill blogga da?

Hunter Valley skulle latt kunna falla i glomska pa grund av ett overdrivet vinintag men jag minns nog och precis allt var fantastiskt. Allt. Kul sallskap, miljoer som jag inte ens tanker borja beskriva, gott vin precis overallt och god mat. Picknickfilt med kallt vitt, bakgrundsjazz och snudd pa obarmhartig sol hela lordagen, middag under stjarnorna pa kvallen och vild dans pa natten framfor en tva applen hog och fyra applen bred negress med den sjukaste rost jag hort, hon hade utan vidare kunna sprackt trumhinnorna pa hela puben om hon velat. Det gjorde hon inte men hon fick precis alla, inklusive vakterna, att dansa.

Sondagen bestod av frukost under parasoll dar alla var rorande overens om att aldrig mer dricka vin. Tills sydafrikanerna i sallskapet fick syn pa vinbutiken bredvid cafeet, smaksmakning och en del av oss gick darifran smalulliga med vinpasar i handen.

Gott sa.


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

själv bloggar jag rätt mycket...

2008-10-28 @ 08:33:05
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Jag med, helt plotsligt..

2008-10-28 @ 08:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0