Somnlos i Sydney

Knallar omkring i nan overklighetskansla skapad av jet-lag. Dom senaste tva dygnen kanns som fyra, minst, efter att jag forst var vaken langt over ett dygn och sen har sovit tre timmar i stoten tre ggr det senaste dygnet.

Men under mina somngangarliknande vakenperioder har jag hittat hostelet och kollat runt lite, doppat tarna i vattnet pa Bondi Beach (apkallt), tittar pa surfarna, upptackt att min sangranne var svensk efter att vi pratat engelska i en kvart, promenerat runt en massa i kvarterna runtikring hostelet som gransar mot Chinatown och tagit en lang promenad mellan Bondi och stranderna runtomkring.

Kikat pa  cool kyrkogard som gransar mot ett 50 meters stup rakt ner i havet, kollat in morgon thaichi i en stor park och allmant lallat omkring.

Nu vantar jag pa att sangrannen ska vakna till liv sa vi kan ga och kopa oss sim-kort till mobilen och adapters, backpacking i all ara, jag vill ha min mobil! Till skillnad fran mig som varit vaken sen halv sex imorse sa lider han inte av nagon som helst somnloshet, orattvist!

Kommentarer
Postat av: Alex

Men fy fan vad härligt det låter. Jag är så äckligt avundsjuk på dig just nu. Så du vet. ;)

2008-10-14 @ 18:23:12
Postat av: M

Alex: Haha, ja, det ar harligt! ;)

2008-10-15 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0