The talented Mr Buttman

Mr Buttman ar en arbetskamrat till mig. Jag orkar inte forklara varfor han ibland kallas Mr Buttman, men historien ar helt fri fran analsex och riktigt rolig. Mr Buttman agnade mycket tid innan jag akte till att hana mig for mig packningsangest. Det ar inte sa enkelt att packa nar man inte vet hur lange man ska vara borta och knappt vet vart man ska ('Australien" ar ett ganska..vitt begrepp).

Mr Buttman fortsatte havda att pass och planbok ar det enda av varde och att forutom det kunde jag mojligtvis packa en bikini. Kanske aven tandborste. Efter att idag ha agnat halva dagen att att tvatta, sortera, svara,  vika, vika om och med vald forsoka fa ner mina saker i vaskan ar jag beredd att ge honom, delvis, ratt. Halften av kladerna jag tog med mig ar fortfarande ouppackade ur vaskan. Nya har tillkommit.

Men aven om man knappast kommer se en bild pa mig vid en googling pa fenomenet "kvinnlighet" sa ar jag tjej och vill inte lamna bort en enda pinal. Fan. Jag vet inte vad som svider mest, dumpa mina grejor eller ge Mr Buttman ratt i fragan att tjejer inte kan packa.

Tillagg: Det slog mig att rubriken blev lite..ovardad. Jag ber om ursakt for eventuella referenser till vuxenfilm och vill aterigen papeka att "Mr Buttman" ar en fin kille som fick sitt smeknamn pa ett helt osexuellt vis.


Kommentarer
Postat av: mr buttman

Fy fan vad skönt o höra!

2008-10-29 @ 22:23:36
Postat av: Anonym

"fin" kille...pyttsan... :P

2008-10-30 @ 02:59:37
Postat av: B.

Skulle Buttman vara en fin kille?!

Det anser jag är ren och skär lögn!



Hur förklaras annars servering av överförfriskade damer, som sedan erbjuds cool efterfest med sundsvalls krogelit. Alltihop är givetvis en riggad porrtillställning med Buttman i huvudrollen!

2008-10-31 @ 11:42:36
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

äntligen nån som har det helt klart för sig vad Buttman är för kille...

2008-10-31 @ 12:40:28
Postat av: Mimmi

Hahaha, jag ger mig, han kanske ar ett arsel (haha, jag ar skoj nar jag ar bakis) men han vet hur man packar iaf! (mr buttman, jag tycker du ar en fin kille...anda ;) )

2008-11-01 @ 02:30:43
Postat av: fd mrs Buttman

Jag kan ibland längta efter Mr B, men är tacksam att få använda bomullsunderkläder nuförtiden, då det är otacksam ventilering i lack och plast. Men i jämförelse med hela sundsvalls eliten av killar så är Mr B ett får bland vargar.....:)

2008-11-01 @ 18:03:07
Postat av: Mimmi

Fd Mrs B: Vad skont att du klev in till mr b:s forsvar...eller nat ;) Haha, puss!

2008-11-02 @ 02:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0