We have a long way to go..

..langt kvar till nagon riktig surfing, men lite i alla fall!







Galet roligt, men jobbigt jobbigt..jag maste ha varit i vatten bortat atta timmar i helgen, svalt minst tre liter saltvatten, ogonen svider fortfarande och traningsvarken i armar och axlar ar pa den nivan att varje liten rorelse planeras noggrannt. Tre klunkar ur kaffekoppen innan jag staller tillbaka den pa bordet, man vet aldrig nar jag orkar lyfta den nasta gang.



Bilderna ar faktiskt pa forsta passet av tre, andra passet gick det annu lite battre, nan lite storre vag och djupare vatten an midjehojd. Pass tre drog vinden pa och absolut ingen tog sig upp pa bradan, jag lag i vattnet bortat tva timmar och var mer under ytan an over, ni vet nar man tumlar runt under en vag och inte ens vet vad som ar upp eller ner, med tillagget av en 2,30 lang planka som sitter fast i foten och sliter ivag dig direkt igen nar du fatt mark under fotterna. Alternativt kommer bakifran och klappar till dig i huvudet. Jag hittar fortfarande sand pa onamnbara och olampliga stallen.

Vi gav upp och betraktade instruktorerna surfa en stund istallet, ingen bra bild pa det men shit..som delfiner, fram och tillbaka pa vagorna, hoppar och vander och ut igen...kommer aldrig handa men sa kul att titta pa!





Crescent Head var kilometervis med ode strand, fullmane, mer stjarnor an jag nagonsin sett, brasa pa stranden, ol och massa mat. Jag har aldrig varit sa hungrig som pa lordag kvall, och det vill inte saga lite men 6-7 timmar kampandes i vattnet gor sitt..

Nar jag kom till bussen i fredags drog jag en djup suck inombords och forberedde mig pa en helg i ensamhet, vid en forsta anblick sa bestod hela gruppen av 25 gapiga amerikanska studenter i 19-arsaldern, tank klassresa i gymnasiet men jag upptackte efter en stund tre norska tjejer som visade sig vara gulliga guldkorn.

 Var fotograf hade nog hunnit lite langre med olen an oss dock..


Kommentarer
Postat av: mia

ååå gumman! vilka härliga bilder! miss you makaron! puss

2008-10-21 @ 18:45:08
Postat av: Mimmi

mmm, och annu battre var det pa riktigt! ;) saknar dig med, och pyret! Puss!

2008-10-21 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0