Surreal life

Allt är konstigt. Imorse vaknade jag av uppfodrande blickar från två lintottar och två hundar. Alla med åsikter om att sova länge på söndagsmornar. Sen gick jag vilse på ett berg. Tur att hundarna hittade hem, jag är värdelös ur ett orienteringsmässigt perspektiv. Nu är jag på shoppinguppdrag. Sallad och fruktyoughurt med tigermotiv. Middagen står på bordet om en timme. Passade på att rymma lite, förortsliv njuts bäst i mindre doser men något säger mig att det är bäst att infinna sig i tid. Annars åker jag väl i säng utan middag.

Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

det är även min fasta övertygelse. Och gå till sängs hungrig är fruktansvärt. Se till att komma tid, tacka för maten, håll dig hel och ren. Sen upprepar du som ett mantra: vinter i sidney, vinter i sidney...

2008-09-07 @ 22:05:40
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: M

Haha, tack för tipset, det funkade. Och middagen var god och serverades med vin.

2008-09-16 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0