Som barna på jula

Äntligen fick hon sin dator. Allting är underbart pedagogisk och fullt ut anpassat för oss teknisk efterblivna. Enda smolket i bägaren är att jag fick tag i den sent på fredag eftermiddag, strax innan det var dags att jobba helg. 11-timmars pass som slutar mittinatta inbjuder inte till att ägna tid åt sin nya kärlek och jag är rödögd av sömnbrist men glad ändå.
Nyss installerade jag skype och har i brist på andra nattugglor skypat sambon tre gånger.
Han är inte road.
Klockan är halv sex på morgonen, långt efter stängningsdags och definitivt sovdags. Han sitter enåenhalv meter bort.
Själv är jag som ett barn på julafton.
Skulle helst vilja ta med mig datorn till sängen.
Jag ringde en fjärde gång. Han svarade inte. Det är förjävligt.

Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Finns det någonting roligare än ny teknik!?

2009-08-31 @ 08:51:49
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Mims

Just nu, nej. Jag har egentligen aldrig varit någon tekniknörd, har inte ens en egen platt-teve. Men det här är hur kul som helst ju!

2009-08-31 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0