Joråsåatt

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig och blabla. Jag tyckte att jag lika gärna kunde vara halvsjuk och bakis idag som bara halvsjuk men vaknar helt obakis med totaltäppa, nysattacker som sätter skräck i katten och feberspringor till ögon.

Ja, som sagt, jag bad väl om det. Nu sätter vi igång med alla dom avslappnade åka-äta-smörgåstårta-hos-födelsedagsbarn-rusa-till-apoteket-komma-ihåg-att-jag-inte-har-någon-present-irra-på-stan-springa-hem-och-städa-efter-hantverkare-kanske-hinner-vi-lite-fotboll-schysstarå-skynda-till-nästa-födelsedagsgalej som alla förkylningssöndagar av rang bör innehålla.

Enda trösten är väl att om det här är flunsan så var det inte så illa ändå. Men det bör jag väl inte skriva, vem vet vilken illvillig gud som läser och tänker straffa mi härnäst.

Kommentarer
Postat av: petri

Hejar på en vanlig förkylning jag.

2009-12-16 @ 02:05:35
Postat av: Mims

Tack du, och jag mår mycket bättre nu så det var det nog också.

2009-12-17 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0