Hostelet som Gud glomde

Jag har inte bott pa sa manga anda, men jag har haft tur med dom jag har bott pa, forutom det hemska i Brisbane. Men da hade jag feber och var inte ett tillforlitligt vittne.

Tills idag. Stallet ar bortom all beskrivning. Jag ser ingen annan losning an att bli dyngrak och sen halla mig dyngrak i 4 dygn. Efter det har kommer jag behova semester. Plus rehab, och en avlusning.

(Forresten sa har jag inte akt sa langt, Jag ar pa (i?) Manly Beach sa tekniskt sett ar jag kvar i Sydney, en bussfard, en farjeresa och en hygeniskt evighet fran lagenheten i stan bara.)


Kommentarer
Postat av: B.

Manly

My Manly!



Jag och JJ gled runt på olika parkeringsplatser med Silverpilen i närheten av där du just nu befinner dig. Vi bodde där över två veckor första gången. Blandade surf med vinfyllor och picknicks uppe vid naturreservatet som även är utsiktspunkt mot storstan. Livet var en stor succe och ibland saknar jag det innerligt.

2009-01-19 @ 13:42:15
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Manly ar verkligen supermysigt, tankte att jag maste bo har ett tag nar jag anda ar sa nara! Har haft picknick vid naturreservatet tidigare men det ar nagot med hoga hojder som ger mig tvangstankar om hur nara kanten jag kan sta utan att trilla. Osunt.

2009-01-19 @ 22:45:26
Postat av: Mims

...sa ju jag..till b, saklart..

2009-01-19 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0