Humanist Javisst

Idag var jag pa Sydney Aquarium (paminn mig om att aldrig bada har igen, det finns en hel del obehagliga grejer darnere). Sag en familj pa vagen in med vad jag antar var ett foraldrapar med tva ungar, normalviktiga foraldrar med rent ut sagt feta barn, inte smaknubbiga, feta. Pa vagen ut ser jag samma familj sittandes pa en bank med barnen glatt mumsandes pa en pizzabit.

Och det forsta som dyker upp i mitt huvud ar..
Djurplageri!
Inte barnmisshandel.
Djurplageri.

Skulle tro att den har 27-aringen har nagra mognadsar kvar innan det ar dags att skaffa barn.
(ja jag skamdes lite. nej, jag vet inget om dom dar ungarna och ja, jag tankte pa c the fatcat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0