Same same men mycket battre

Jag gillar GB-glassbilen. Ratt mycket faktiskt. Och jag maste nog ge GB ett poang for utbudet men fast jag bara kunde valja mellan Calippo (citron) och Cornetto (choklad med choklad och choklad) sa vinner glassbaten matchen mot glassbilen. Aven om jag fick sa lov att vada ut till midjan for att plocka upp min Cornetto betald med solvarma mynt.

Samre melodi, samre utbud men ett fasligt mycket battre lage.

(har kan ni forestalla er en bild pa en mycket pittoresk strand i sydney med segelbatar, nakna ungar med solblekt har, och en obetydligt langre men pakladd mulatess som handlar glass fran en liten eka med en frysbox, en ko-plinga och en sommarslovsarbetande tonaring i. allt som jag hade knappt kort pa om jag inte konstant glomde kameran hemma alltsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0