Twitter?

Vad har jag missat nu da? Far mail om att ga med i twitter, ser ordet namnas lite overallt men jag har inte en aning om vad det ar..Forklara nagon?

(jora jag lever, har inte trillat av nagon klippa, ej heller bestamt mig for att bli fru nr 7 at nagon skaggapa. Jag har klattrat mig till stela ben, klivit upp 4.15 pa natten for att ga pa gryningskonsert pa bondi beach, tilllagat ett otal kycklingwraps och slickat skalen efter chokladkaketillverkning, gatt pa utomhusopera med picknick och suttit spand av forvantan nar den vackra gravida forst meddelade att hon var pa vag till bb och sen meddelade att "det var det varsta jag har varit med om men hon ar sockersot" wiiie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0