Utdomd, eller dagens i-landsproblem..

Ok, min kropp har vant sig vid att fa frukost och har borjat vacka mig pa morgnarna och krava mat. Bortskamt sa in i helvete. Forut, nar den aldrig fick frukost sa visste den minsann sin plats och holl sig lugn. Grejen ar att jag aldrig har nagon aptit pa morgnarna. Det ar inte det att jag inte orkar gora nagon frukost, det ar det att jag inte orkar tugga och svalja den. Jag skulle vilja ha en kopp kaffe och ett naringsriktigt piller som plockar bort hunger. For det ar sa javla jobbigt att ata nyvaken. Och prata.

Att bli vackt med frukost pa sangen ar ju teoretiskt jattegulligt. I praktiken kommer jag forst vilja kissa, dricka kaffe och roka. Sen kan jag ata. Och prata.

Sa aven om jag ar hungrig, aven om frukosten star dar, serverad, sa vill jag inte ha den. Just da.

Alla forstar inte det har med att vara hungrig OCH aptitlos, samtidigt. Ar det bara jag? Det kan det ju inte vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0