Andra sidan

Skulle kunna tro att jag ar jetlagad igen, sover lite nar det faller mig in i nagra timmar och blir bebistrott mitt pa dagen. I morse vaknade jag i tid for att se soluppgangen over Manly, mycket vackert.

Jag har maste ha lyckats blivit lite hemmablind pa bara nagra manader for det tog nastan andan ur mig hur vackert det ar har, inte bara Manly utan hela kustlinjen. Hade lyckats glomt det. Sydney slar mig gang pa gang som en stad jag skulle kunna leva i om det inte vore for att det ar saaa langt fran all ara och redlighet. Utomhusbio, udda festivaler, god mat, musik, vatten overallt och hela utomhuskulturen. Strander runt varannat horn, den ena finare an den andra och anda en storstad. Vadret saklart.

Klart att det skulle vara sa langt bort man kunde komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0