Icke

Fröken doktor trodde ju att min kroniska nästäppa kunde vara allergi. Det trodde jag med.

Mot pollen.

"Du har allergi mot trädpollen, mot katt, hund och framförallt mot häst. (!?!) ...blablabla...viktigast är nog att Du undviker kontakt med djuren"

Skratta eller gråta, det är frågan?

Och hur är det möjligt? Jag har haft häst mer än vad jag inte har haft det. Jag har bott tre år i mitt liv utan katt och det var fem år sedan. Borträknat senaste 8 månaderna då förstås. Men dom senaste tre månaderna har jag bott med hund mest hela tiden. Borde jag inte någonstans ha märkt det här?

Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Slå mig en signal om du är i stockholm. Du ska få numret till min kinesiolog. Hon diagnostiserar dig tvärsäkert på en timme. Ok?

2009-05-20 @ 15:35:51
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du, det ska jag nog! Både för att det här känns märkligt och av allmän nyfikenhet!

2009-05-21 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0